onsdag 5 augusti 2015

Alla dess larviga tester som finns på Facebook - undra hur mycket fakta de försöker att lägga pussel med.


Här är ett av alla svammel, eftersom jag faktiskt bara har ett normalt färgseende. Ändå fick jag följande resultatet:

Du har lasersyn!

Är du verkligen en människa?
Allvarligt, det här resultatet är riktigt svårt att få och du klarade det. Vi är väldigt imponerade!
Vänligen bekräfta att du inte är en robot och berätta vad du fick i kommentarerna nedan.

Undra om alla är överens om den saken?

- Det som är positivt för någon kan upplevas, som en förarglig gråsten som skaver i skon för andra.

Min favoritparfym, Chloe måste ju bara ju Karl Lagerfeldt förändrat på något sätt. De två sista gångerna jag köpt Chloe känner jag inte riktigt igen doften jag gillade så skarpt, eftersom den var mjuk och hade en sådan god doft, utan att vara påträngande. Nu stinker den något väldigt starkt och intensivt, som inte alls faller mig på läppen, så vad återstår då?

Haha... sexig och självsäker. En Toy-boy med sexpack, skulle inte tro det!

Dessutom en kille som är i min yngste sons ålder är nog inte riktigt mitt val, som någon ideale man. En snubbe som kan visa mig precis hur allt skall gå till, skulle nog överleva en halv dag ungefär sedan skulle jag nog börja titta på klockan och undra när han skall åka hem till sig. Det är inte min personlighetstyp helt enkelt. Vara självsäker och att ha ett gott självförtroende det är liksom inte riktigt samma sak i min värld.
 Jag skulle nog bli väldigt fundersam om det skulle handla om min ideala man, låter onekligen lite skumt. Jag föredrar nog min ideale man och inga tveksamheter...
Är det något ställe här i världen jag inte skulle bo på, så är det ett ställe som alltid är snöbelagt. Jag kan helt enkelt inte se mig bland snödrivor året runt, kallt och jävligt. Däremot ett litet gammalt vackert pittoreskt samhälle uppe bland höga berg däremot, det skulle jag mycket väl kunna tänka mig att bo i. Det är nog faktiskt ett önskeställe, det eller vid havet:

Vacker utsikt så långt ögat når och vackra mer öppna omgivningar heter lösenordet för mitt önskemål. Det finns ett par hållhakar dessutom: jag är rätt kär i att kunna använda mitt svenska språk också och på något ställe med någon "ansamling med svenskar i utlandet" skulle nog vara det allra sista jag överhuvudtaget skulle välja.

Hade jag inte haft alla de här småttingarna runtomkring mig, hade jag redan bott halva året utomlands och bara varit i Sverige under de vackra svenska sommarhalvåret, maj - till max oktober.

USA det går bara bort helt och hållet, eftersom det inte är något land för mig av många olika anledningar. Men det där med människorna, vänliga, lugna och humoristiska, det låter väldigt trevligt och lockande - sådana miljöer växer verkligen inte på träd. - Här skall man ha inbjudningskort för att kunna kvista över på en kopp kaffe för att inte tala om egoismen som växt sig starkt, burr.

Det är bara att inse, att är man som jag född i övre delen av Lapplands fjällvärld är man som eljest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar