onsdag 29 oktober 2008

Lagerrensning av eventuella bloggar,

- den 29 oktober 2008, kl 00:32

förstora
har jag ägnat mig åt de sista 35 minuterna i mitt liv. Men de flesta fick utplånas med deleteknappen.

"Hur är det ens möjligt att skriva så mycket dynga, som jag hittade på eventuella blogginlägg"? tänkte jag när jag hastigt ögnade igenom smörjan.

Men somt överlevde med viss tvekan och jag bestämde mig för att klicka på spara för att eventuellt publicera vid "rainy days", det här är ju inte jordens mest frekventa bloggforum precis.

För den nu som undrar hur flink kan den svammelpottan egentligen vara på tangentbordet, kan jag nu bara låta meddela, att dylika tänkta tankarna torde inte vara alltför skärpta. Men det kan bero på olika saker:

1) sitter med fingret inne i ena näsborren, så djupt att halva hjärnan härvidlag torde varit halvvägs utpillad och kanske rent av uppkäkad

2) har läst alldeles för mycket strunt den sista tiden och greppar inte något av logiskt tänkande

3) det vill du inte veta OCH jag vill dessutom ha betalt för en sådan avancerade analys!

Godnatt och sov gott, nu skall svammelpottan gå och lägga sig!

Kom ihåg: händerna på täcket!

1 kommentar:

  1. Debatten startad av Soulway
    Startad: 2008-10-29 08:05:11

    Det finns 3 kommentarer.

    Jag säger som Ingemar Stenmark: "he ä int lätt å förklar för en som int förstår". Du kör väl med "he ä bare å åk"!
    Anmäl >Gun (2008-10-30 09:13:21)

    Händerna på täcket!!? Vaffö då då?!
    Nu måste du allt ta och förklara dig ...
    /T
    Anmäl >Tommy (2008-10-29 17:04:59)

    *ler* Du är rätt go´ibland. Och skrivarglädjen äger du. Definitivt.
    Anmäl >Soulway (2008-10-29 08:05:11)

    SvaraRadera